Chairbook: Convocatoria

octubre 25, 2010 § 3 comentarios

Nº313 proponse averiguar cal é a relación entre as cadeiras favoritas dun grupo significativo de persoas e a complexa personalidade do organismo que conforman.
Para iso propón unha acción colaborativa na que estades invitados a participar baixo a máxima da liberdade creativa. Isto é: Nº 313 propón e os invitados responden facendo uso desta liberdade para acatar ou alterar o formato proposto aportando un novo cunha visión alternativa. Tamén se permiten excepcións: o obxectivo é unha cadeira, pero pode ser un sillón, un banco ou calquera outro obxecto que permita sentarse.

Nº313 se propone averiguar cual es la relación entre las sillas favoritas de un grupo significativo de personas y la compleja personalidad del organismo que conforman.
Para ello propone una acción colaborativa en la que estáis invitados a participar bajo la máxima de la libertad ceativa, es decir: Nº 313 propone y los invitados responden haciendo uso de esta libertad para acatar o alterar el formato propuesto aportando uno nuevo con una visión alternativa. También se permiten excepciones: el objetivo es una silla, pero puede ser un sillón, un banco o cualquier objeto que permita sentarse.

Que se propón?
Cada invitado debe seleccionar a súa cadeira favorita atendendo ás razóns que considere oportunas, xa sexan materiais, emocionais ou doutra caste. Non é necesario que a cadeira elixida sexa propiedade do invitado, pode ser unha cadeira da infancia, un obxecto de desexo…

¿Qué se propone?
Cada invitado debe seleccionar su silla favorita atendiendo a las razones que considere oportunas, bien sean materiales, emocionales o de otra índole. No es necesario que la silla elegida sea propiedad del invitado, puede ser una silla de la infancia, un objeto de deseo…

Como se presenta?
Nº 313 propón un formato: dúas imaxes e un texto explicativo. Unha das imaxes corresponderá á cadeira seleccionada e a outra ao propietario. No texto aportaranse datos persoais básicos (nome, idade, ocupación…) e explicaranse as razóns polas que se elixe esa cadeira en concreto. A alteración deste formato permite incluír vídeo ou un texto literario en lugar das imaxes, aínda que o obxectivo é que se describa unha cadeira real e a unha persoa real.

¿Cómo se presenta?
Nº 313 propone un formato: dos imágenes y un texto explicativo. Una de las imágenes corresponderá a la silla seleccionada y la otra al propietario. En el texto se aportarán datos personales básicos (nombre, edad, ocupación…) y se explicarán las razones por las que se elige esa silla en concreto. La alteración de este formato permite incluir vídeo o un texto literario en lugar de las imágenes, aunque el objetivo es que se describa una silla real y a una persona real.

Onde se expón?
As propostas serán expostas inicialmente na web da Nº313 https://numero313.wordpress.com. Se decidides enviar unha proposta pechada debedes ter en conta que o ancho fixo de columna é de 450 pixels. Se non é así descoidade, vós enviades o material e nós encargámonos da montaxe.
O obxectivo final é montar una exposición física coas propostas e, de ser posible, coas cadeiras seleccionadas.

¿Dónde se expone?
Las propuestas serán expuestas inicialmente en la web de la Nº313
https://numero313.wordpress.com. Si decidís enviar una propuesta cerrada debéis tener en cuenta que el ancho fijo de columna es de 450 pixels. Si no es así no os preocupéis, vosotros enviáis el material y nosotros nos encargamos de montarlo.
El objetivo final es montar una exposición física con las propuestas y, de ser posible, con las sillas seleccionadas.

Cal é o prazo?
Dende este momento iranse publicando na web por rigorosa orde de chegada. A exposición está prevista para mediados de 2011. As propostas enviaranse ao seguinte enderezo de correo numero313@gmail.com.

¿Cuál es es el plazo?
Desde este momento se irán publicando en la web por riguroso orden de llegada. La exposición está prevista para mediados de 2011. La propuestas se enviarán a la siguiente dirección de correo
numero313@gmail.com.

Cal é o obxectivo?
Trataremos de averiguar os criterios de selección das pezas e comprobar se aporta datos relevantes para o deseño das mesmas. Estas conclusións serán postas ao dispor do público unha vez que o material teña sido recompilado, estruturado e analizado.

¿Cuál es el objetivo?
Trataremos de averiguar los criterios de selección de las piezas y comprobar si aporta datos relevantes para el diseño de las mismas. Estas conclusiones serán puestas a disposición pública una vez que el material haya sido recopilado, estructurado y analizado.

PROGRAMA ‘Ó DISPOR’

Como complemento desta actividade querémosvos propor a posta ao dispor de Nº313 da cadeira seleccionada. Non se trata dunha doazón, a cadeira seguirá sendo vosa, senón que poderá ser utilizada para a realización de exposicións ou doutras actividades. Cada un de vós que ceda unha cadeira nestas circunstancias, será agasallado cunha inscrición de balde como socio de honra da Asociación cultural Nº313.

Como complemento a esta actividad os queremos proponer la puesta a dispocición de Nº313 de la silla seleccionada. No se trata de una donación, la silla seguirá siendo vuestra, sino que podrá ser utilizada para la realización de exposiciones y otras actividades. Cada uno de vosotros que ceda una silla en estas circunstancias, será recompensado con una inscripción gratuita como socio de honor de la Asociación cultural Nº313.

Anuncios

Etiquetado:

§ 3 respuestas a Chairbook: Convocatoria

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

¿Qué es esto?

Actualmente estás leyendo Chairbook: Convocatoria en Nº 313 [sillas...].

Meta

A %d blogueros les gusta esto: